بیدار جاذبه زمین دانشمندان دانشگاه کمبریج

بیدار: جاذبه زمین دانشمندان دانشگاه کمبریج سیاره ستاره ستاره کوچکترین ستاره

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی مواضع من از ابتدا راجع به فیلترینگ مشخص بود/ به فیلترشکن ها اجازه توسعه پیدا کردن نمی دهیم ، وزیر ارتباطات

    محمدجواد آذری جهرمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه جامعه امروز

    مواضع من از ابتدا راجع به فیلترینگ مشخص بود/ به فیلترشکن ها اجازه توسعه پیدا کردن نمی دهیم ، وزیر ارتباطات

    وزیر ارتباطات: مواضع من از ابتدا راجع به فیلترینگ مشخص بود/ به فیلترشکن ها اجازه توسعه پیدا کردن نمی دهیم

    عبارات مهم : جوانان

    محمدجواد آذری جهرمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه جامعه امروز ما نیاز به ایثار و جهاد دارد، گفت: جامعه امروز نیاز به فرهنگ ایثار و جهاد در همه زمینه ها دارد.

    وزیر ارتباطات با اشاره به هجمه های ناحق وارده گفت: مواضع بنده از ابتدا راجع به مسئله فیلترینگ مشخص بوده است و همواره صراحتا با بیان و راه حل های غیرکارشناسی پرسشها مخالف بودم.

    به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه جامعه امروز ما نیاز به ایثار و جهاد دارد، گفت: جامعه امروز نیاز به فرهنگ ایثار و جهاد در همه زمینه ها دارد.

    مواضع من از ابتدا راجع به فیلترینگ مشخص بود/ به فیلترشکن ها اجازه توسعه پیدا کردن نمی دهیم ، وزیر ارتباطات

    وی افزود: در شرایط فعلی نیاز به یک تحول و عوض کردن نگاه داریم و این تحول مگر با نیروی جوانی و عوض کردن در لایه های مدیریتی کشور و در تمام سه قوه اجرایی، قضایی و مقننه میسر نمی شود و باید همراه با تجربه پیشکسوتان، از ابتکار جوانان نیز بهره برد.

    آذری جهرمی به وظیفه جهاد جوانان نیز اشاره ای کرد و گفت: جوانان و دانشجویان قبل از جهاد نیاز به آگاهی کامل و اطلاعات درست در مسایل جامعه دارند.

    محمدجواد آذری جهرمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه جامعه امروز

    وی عدم آگاهی و سطحی نگری را یکی از آفت های جامعه امروز بیان کرد و افزود: جوانان و دانشجویان باید از سطحی نگری به مسایل جامعه پرهیز کنند و مطالبه گری خود را با مطالعه همراه کنند که این مطالبه گری موثر است.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از کلیدواژه هایی که به وسیله گروه های متفاوت در جامعه جهت برخورد با مسایل مطرح می شود، تاکید کرد: این کلید واژه ها جهت مدیریت عملیات روانی در کشور به کار می رود و جامعه نیز می پذیرد.

    وی جهاد جوانان امروز را آگاهی داشتن و نپدیرفتن هر خوراکی به وسیله هر گروهی بیان کرد و افزود: نیاز جهاد جوانان در جامعه امروز داشتن آگاهی است که می تواند تغییری ایجاد کند.

    مواضع من از ابتدا راجع به فیلترینگ مشخص بود/ به فیلترشکن ها اجازه توسعه پیدا کردن نمی دهیم ، وزیر ارتباطات

    آذری جهرمی با انتقاد از کلید واژهایی که از تریبون های متفاوت جهت زیر پرسش بردن کارآمدی نظام اسلامی بکار می رود، افزود: این کلیدواژه ها بین گروه ها، قومیت ها و فرهنگ های متفاوت اختلاف و تفرقه ایجاد می کند در صورتی که همه ما در شعار به وحدت اشاره می کنیم ولی در عمل علی رغم آن واکنش‌ها می کنیم.

    همچنین اودر پاسخ به این پرسش که اگر به وقت دانشجویی بازگردید چه می کنید، پاسخ داد که زیاد وقت خود را به مطالعه و یادگیری هنرهای گوناگون صرف می کردم لیکن با گذشت وقت مشغله های فکری زیاد می شود و وقت اندک می شود.

    محمدجواد آذری جهرمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اینکه جامعه امروز

    واکنش وزیر ارتباطات به فیلتر شدن تلگرام

    به گزارش ایسنا، بعد از آنکه دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران دستور قضایی مسدودسازی خبر رسان خبر رسان تلگرام را صادر کرد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منشتر شدن توییتی راجع به فیلتر شدن خبر رسان خبر رسان تلگرام توضیحاتی ارایه کرد.

    مواضع من از ابتدا راجع به فیلترینگ مشخص بود/ به فیلترشکن ها اجازه توسعه پیدا کردن نمی دهیم ، وزیر ارتباطات

    در بخشی از توییت محمدجواد آذری جهرمی آمده بود دسترسی شهروندان به منابع اطلاعات، توقف ناپذیر هست؛ هرچند استفاده از یک نرم افزار متوقف شود. نرم افزارهای بدیل، شناسایی و جریان آزاد اطلاعات، مجددا فعال و در گردش خواهد بود. این خاصیت و لازمه ی دسترسی آزاد به اطلاعات در عصر ارتباطات است.

    فناوری به خودی خود، نه مجرم است نه مفسد و نه منحرف؛ این بشر است که با استفاده نادرست از آن، جرم یا فساد در فضای زندگی مجازی را ترویج می کند؛ چندان که در فضای واقعی نیز چنین می کند که امریست گریزناپذیر و علی حده.

    سیاست گذاری جهت رسانه های نوین و به رسمیت شناختن آن ها در جهت پاسداشت حقوق شهروندان، نیازمند اقدامی عاجل است که تعارض کشور با اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … را کم کردن و باعث وحدت عمومی و مانع سلب اعتماد خواهد شد.

    در این میان نباید از عدم وجود استانداردی جهانی جهت حفظ حاکمیت کشورها در نرم افزارهای اینترنت گذشت، این تعارضی است که جهت اکثر کشورها وجود دارد. زمانی که مقررات کشورها محترم شمرده نشود، تصویر العمل حاکمیت ها امری غیرطبیعی و غیرمعقول نمی نماید.

    فراگیرشدن فیلترشکن ها اثرات مخرب امنیتی دارد

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ولی در جای دیگری یکی از دلایل مخالفت دولت با فیلترینگ را این دانست که اگر بعضی از اپلیکیشین ها اثر مخربی داشته باشند، در کنار آن استفاده و فراگیر شدن فیلترشکن ها هم اثرات مخرب امنیتی زیادی دارند.

    محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به اختلالات ایجاد شده است در خدمات اینترنتی به علت استفاده از فیلترشکن اظهار کرده بود: درست است که بسیاری از فیلترشکن ها خدمات ظاهری خوبی به کاربر ارایه می دهند و به همین علت بازدیدکنندگان به استفاده از آن ها علاقه مندند ولی بنا به گزارش هایی که مراکز معتبر منتشر می کنند، این نوع نرم افزارها استفاده ضدامنیتی دارند و نوعی باج افزارند که به جمع آوری اطلاعات مشترکین اقدام می کنند و فراگیری و استفاده از فیلترشکن ها تبعات بسیار زیادی دارد.

    وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش شرکت ارتباطات زیرساخت در مسدود کردن فیلترشکن ها گفت: اقدام شرکت زیرساخت این است که با فراگیری و استفاده از فیلترشکن ها، تحت دستوری که آقای رییس جمهور دادند و در چارچوبی که شورای عالی اینترنت ارایه داده و منطق هم دارد، نباید اجازه دهد فضای کشور پر از باج افزار شود و باید جلوی اینها گرفته شود. به همین علت این حرکت شروع شده است و طبق قانون هم بوده است و مسئله مقرراتی راجع به این مساله وجود ندارد.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات راجع به اختلالات اینترنتی نیز توضیح داد: انسداد فیلترشکن ها نباید باعث افت کیفیت اینترنت و یا ایجاد مشکلاتی جهت کسب و کارها شود. اختلالات اینترنتی عنوان بدی است که ما از شرکت تنظیم مقررات ارتباطات خواستیم عنوان را بررسی کند و به اپراتورها هم در این باره تذکر دادیم. دیروز بعد از ظهر هم جلسه ای با حضور اپراتورها جهت بررسی این عنوان تشکیل شد.

    آذری جهرمی ادامه داد: ولی بنا نیست به این عنوان بپردازیم که با دستور فیلترینگی که آمده و با مخالفت بسیاری از مردم مواجه شده است هست، می توانیم به باج افزارها و فیلترشکن ها اجازه دهیم که در کشور توسعه پیدا کنند.

    وی با تاکید بر مضرات استفاده از فیلترشکن بیان کرد: امیدواریم مسئولانی که متصدی فیلترینگ هستند، به این عنوان توجه داشته باشند لیکن این مسئله یک ترساندن بزرگ هست. باید مردم را راجع به استفاده از فیلترشکن توجیه کنیم تا آن ها با همراهی کنند. لیکن در هر تصمیمی اگر همراهی مردم نباشد، اثراتش مشابه اثرات کنونی و گستردگی باج افزارها می شود.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فراگیر شدن فیلترشکن ها مطلوب کسانی است که همواره به دنبال براندازی کشور بودند و این مطلوب نیست، گفت: همان طور وزارت امور خارجه آمریکا در سال ۸۹ جزو برنامه هایی که جهت براندازی جمهوری اسلامی داشت، توسعه فیلترشکن بود و حتی گوشی های اپل را در به نوعی در بازار کشور عزیزمان ایران عرضه می کرد که بدون فیلترشکن کار نکنند.

    واژه های کلیدی: جوانان | فناوری | اطلاعات | استفاده | اطلاعات | وزیر ارتباطات | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار