بیدار جاذبه زمین دانشمندان دانشگاه کمبریج

بیدار: جاذبه زمین دانشمندان دانشگاه کمبریج سیاره ستاره ستاره کوچکترین ستاره

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی اوپک تولید نفت را ۶۰۰ هزار بشکه در روز زیاد کردن می‌دهد ، تصمیمات اوپک فاش شد

    منابع آگاه تصمیمات اوپک را ۳ روز مانده به نشست این شرکت فاش کردند؛ در این نشست تصمیم به زیاد کردن ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار بشکه‌ای تولید گرفته می‌شود که حدود ۵۰۰ هزار بش

    اوپک تولید نفت را ۶۰۰ هزار بشکه در روز زیاد کردن می‌دهد ، تصمیمات اوپک فاش شد

    تصمیمات اوپک فاش شد/ اوپک تولید نفت را ۶۰۰ هزار بشکه در روز زیاد کردن می دهد

    عبارات مهم : روسیه

    منابع آگاه تصمیمات اوپک را ۳ روز مانده به نشست این شرکت فاش کردند؛ در این نشست تصمیم به زیاد کردن ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار بشکه ای تولید گرفته می شود که حدود ۵۰۰ هزار بشکه سهم عربستان وامارات و ۲۰۰ هزار بشکه سهم روسیه خواهد شد.

    به گزارش فارس، در حالی که تنها سه روز به برگزاری نشست اوپک باقی مانده منابع آگاه بعضی از تصمیماتی که قرار است در این نشست گرفته شودرا فاش کردند.

    اوپک تولید نفت را ۶۰۰ هزار بشکه در روز زیاد کردن می‌دهد ، تصمیمات اوپک فاش شد

    همچنین کارشناسان می گویند نشست اوپک این بار با حساسیت ها و پرسشها خاص خودش همراه خواهد شد. این حساسیت ها زیاد به علت احتمال تحریم کشور عزیزمان ایران و نیز کم کردن تولید نفت بعضی کشورها مانند ونزوئلا و همچنین گرایش روسیه و عربستان به زیاد کردن تولید ۱.۵ بشکه در روز خواهد بود.

    بلومبرگ در گزارشی به شرح اتفاقات جاری حوزه نفت و تأثیر آن بر تصمیمات نشست اوپک پرداخته و آینده نگری های جدیدی را از زبان کارشناسان و منابع آگاه فاش کرده هست.

    منابع آگاه تصمیمات اوپک را ۳ روز مانده به نشست این شرکت فاش کردند؛ در این نشست تصمیم به زیاد کردن ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار بشکه‌ای تولید گرفته می‌شود که حدود ۵۰۰ هزار بش

    در گزارش بلومبرگ آمده هست، اوپک در حال بحث و بررسی جهت زیاد کردن نسبتاً متعادل تولید نفت پیش از نشست این هفته اوپکی ها در وین اتریش هست.

    اعضای اوپک تلاش می کنند تا رقمی را جهت زیاد کردن تولید در نظر بگیرند تا پلی باشد بین اوضاع فعلی و پیشنهادی که روسیه و عربستان جهت زیاد کردن تولید داده اند یعنی سقف زیاد کردن تولید طوری باشد که حد وسط اوضاع فعلی و سقف پیشنهاد شده است از سوی این دو کشور باشد.

    عربستان و روسیه پیش از این اعلام کرده بودند که با زیاد کردن تولید ۱.۵ میلیون بشکه در روز موافق هستند.

    اوپک تولید نفت را ۶۰۰ هزار بشکه در روز زیاد کردن می‌دهد ، تصمیمات اوپک فاش شد

    بلومبرگ نوشته است در حالی که توافق راجع به تولید نفت جهت فائق آمدن به مخالفت هایی که در حال حاضر بین کشورها از پایتخت کشور عزیزمان ایران و بغداد گرفته تا کاراکاس وجود دارد. قیمت نفت خام در لندن بعد از دو هفته روند کاهشی به قیمت بالاتر از ۷۴ دلار در هر بشکه رسید.

    بر اساس منابع آگاه مطلع به موضوع، اعضای کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به دنبال توافقی هستند که تولید نفت را ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار بشکه در روز جهت چند ماه آینده زیاد کردن دهند. اگر چنین توافقی حاصل شود این بسیار کمتر از ۱.۵ میلیون بشکه ای خواهد بود که پیش از این روسیه پیشنهاد داده بود.

    منابع آگاه تصمیمات اوپک را ۳ روز مانده به نشست این شرکت فاش کردند؛ در این نشست تصمیم به زیاد کردن ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار بشکه‌ای تولید گرفته می‌شود که حدود ۵۰۰ هزار بش

    ترب جرن کجاس مدیر تحلیل گران نفتی DNB ASA گفت: شاید زیاد کردن ۱.۵ میلیون بشکه در روز جهت کشورها دلواپس کننده باشد ولی اوضاع فعلی مذاکرات نشان می دهد که این زیاد کردن بسیار کمتر از این مقدار خواهد بود و به نظر می رسد که نشست این هفته اوپک بسیار جالب خواهد بود.

    کاهش تولید نفت ونزوئلا به کمترین میزان از سال ۱۹۵۰ از یک سو و تحت تاثیر قرار گرفتن صادرات نفت خام کشور عزیزمان ایران با تحریم های آمریکا عواملی جهت زیاد کردن تولید نفت اوپک است.این دو بحران می تواند ۱.۵ میلیون بشکه از تولید روزانه نفت کشورها را تا سال آینده کم کردن دهد.

    اوپک تولید نفت را ۶۰۰ هزار بشکه در روز زیاد کردن می‌دهد ، تصمیمات اوپک فاش شد

    در این میان هم ترامپ در قالب توئیت به تولیدکنندگان نفت حمله ور شده است و می گوید آنها قیمت نفت را به صورت مصنوعی اوج می برند که شاید عاملی باشد تا بعضی کشورها با زیاد کردن تولید به دنبال کم کردن قیمت نفت باشن.

    روسیه هم به عنوان عضو غیراوپک گفته است که قیمت پایین نفت جهت آنها بسیار مناسب است و ظاهراً مشتاق است تا میادین نفتی تازه را راه اندازی کند.

    در نشست این هفته اوپک با دیگر تولیدکنندگان چندین کشور در نظر دارند تا تولید خود را زیاد کردن دهند ولی هنوز هماهنگی جهت آنها ایجاد نشده هست. مقامات اوپکی همچنین به دنبال این هستند که همکاری بین کشورهای تولیدکننده، روسیه را ایجاد کنند.

    بنابراین کارشناسان معتقدند که اجلاس این هفته اوپک نیاز به گفت وگوهای دیپلماتیک و پیچیده ای جهت ریاض و مسکو خواهد داشت.

    یک فرد آگاه که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد: کشور عزیزمان ایران مخالف هر گونه افزایشی فراتر از سهم فعلی است.

    در این میان سهیل المزروعی وزیر انرژی امارات و مدیر فعلی اوپک در بیانیه روز دوشنبه اعلام کرد که بسیار خوش بین است که تولیدکنندگان نفت جهت رسیدن به ثبات در بازار به توافق جامعی برسند.

    در این میان روسیه اعلام کرده است که زیاد کردن کلی در سهم روزانه تولید گروه باید زیاد از ۱.۵ میلیون بشکه در روز باشد و اگر این میزان به نسبت بین اعضا تخصیص داده شده است یابد تنها دو سوم این میزان یعنی حدود یک میلیون بشکه در روز به بازارهای جهانی تزریق خواهد شد آیا که کشورهایی مانند ونزوئلا و مکزیک همچنان قادر به زیاد کردن تولید خود نیستند.

    همچنین کارلوس پرز وزیر نفت اکوادور هم می گوید: چندین گزینه وجود دارد یکی از آنها مربوط به زیاد کردن ۱.۵ میلیون بشکه در روز نفت است که اگر مصوب شود ما باید تصمیم بگیریم که سهم اعضا از این زیاد کردن چقدر خواهد بود. ما باید بسیار دقیق باشیم و می خواهیم که مطمئن باشیم که تعادل در ذخایر نفت ایجاد شود.

    یکی از منابع آگاه گفت: زیاد کردن ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار بشکه ای فراتر از رقم فعلی تولید کنونی اوپک را به حدود ۳۲ میلیون بشکه در روز خواهد رساند که این یک زیاد کردن واقعی از سوی کشورهایی که ظرفیت تولید دارند نظیر عربستان، روسیه و امارات متحده عربی خواهد شد.

    یک تحلیل گر در سوشید جنرال آینده نگری کرد که اجلاس این هفته اوپک بسیار مسئله خواهد بود ولی در نهایت جهت ایجاد توافق بین کشورها بحث و مذاکره خواهد شد.

    مایک بیکنر تحلیل گر پرسشها نفت در گزارشی نوشت: عربستان سعودی، امارات متحده عربی و کویت در مجموع ۵۰۰ هزار بشکه در روز تولید خود را از ماه جولای زیاد کردن خواهند داد و روسیه حدود ۲۰۰ هزار بشکه به تولید خود اضافه می کند که همه اینها سهم کم کردن تولید ونزوئلا را جبران خواهد کرد و نتیجه آن خواهد شد که بازار نفت اوپک به جای روند کاهشی ادامه دار، متعادل خواهد شد.

    واژه های کلیدی: روسیه | منابع | میلیون | کشورها | عربستان | عربستان، | عربستان سعودی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار