بیدار جاذبه زمین دانشمندان دانشگاه کمبریج

بیدار: جاذبه زمین دانشمندان دانشگاه کمبریج سیاره ستاره ستاره کوچکترین ستاره

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی شخص ترامپ مسئول اوضاع زیاد کردن قیمت نفت است / زنگنه

    وزیر نفت، گفت: سران قوا در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به این جمع بندی رسیدند که ۲۰ درصد پول فروش نفت در بورس باید به صورت ریالی و ۸۰ درصد به صورت ارزی پردا

    شخص ترامپ مسئول اوضاع زیاد کردن قیمت نفت است / زنگنه

    زنگنه: شخص ترامپ مسئول اوضاع زیاد کردن قیمت نفت است

    عبارات مهم : ایران

    وزیر نفت، گفت: سران قوا در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به این جمع بندی رسیدند که ۲۰ درصد پول فروش نفت در بورس باید به صورت ریالی و ۸۰ درصد به صورت ارزی پرداخت شود.

    به گزارش منزل ملت، بیژن نامدار زنگنه با بیان اینکه اوپک در نشست الجزایر به این نتیجه رسید که کمبودی در بازار وجود نداشته که به زیاد کردن تولید نفت نیاز داشته باشد، گفت: این روزها قیمت نفت ۷ الی ۸ دلار زیاد کردن یافته در حالی که در وقت صحبت ترامپ در شرکت ملل قیمت نفت به ۸۰ دلار نرسیده بود ولی امروز ۸۵ دلار را رد کرده است.

    شخص ترامپ مسئول اوضاع زیاد کردن قیمت نفت است / زنگنه

    شخص ترامپ مسئول اوضاع زیاد کردن قیمت نفت است

    وزیر نفت افزود: ترامپ در شرکت ملل بیان کرد که اوپک مسئول زیاد کردن قیمت نفت است و قیمت ها را اوج برده و باید تولید نفت را زیاد کردن دهد در حالی که اوپک مسئول زیاد کردن قیمت نفت نیست و خود شخص ترامپ مسئول این اوضاع است آیا که مدیر جمهور آمریکا می خواهد حدود ۴ هزار بشکه نفت، فرآورده و محصولات پتروشیمی کشور عزیزمان ایران را از بازار خارج کند در حالی که دنیا نمی تواند این عنوان را تحمل کند و قیمت ها زیاد کردن می یابد.

    اوپک ظرفیت مازادی جهت تولید ندارد

    وزیر نفت، گفت: سران قوا در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به این جمع بندی رسیدند که ۲۰ درصد پول فروش نفت در بورس باید به صورت ریالی و ۸۰ درصد به صورت ارزی پردا

    وی با بیان اینکه در شرایط کنونی تولید نفت کشور عزیزمان ایران کم کردن نیافته هست، ادامه داد: در شرایط کنونی تنها بحث آثار روانی مطرح است در حالی که ترامپ می خواهد قیمت نفت زیاد کردن نیابد و توقع داشته اوپک تولید خود را زیاد کردن دهد در حالی که این شرکت دیگر توانی جهت تولید ندارد.

    زنگنه با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی اوپک با حداکثر ظرفیت خود نفت تولید می کند، اظهار داشت: اوپک ظرفیت مازادی ندارد و اگر گاهی اوقات تولیدی به بازار عرضه می شود از ذخایر نفتی است بنابراین بازار در نفت در میان مدت دچار کمبود می شود به علت اینکه ذخایر نفتی جهت ترمیم بازار نیست بلکه جهت استفاده در شرایط اضطراری است.

    ضرر و زیان کم کردن تولید نفت را چین، ژاپن و اروپایی ها می بینند

    وی با بیان اینکه عالی ترین کار جهت اینکه قیمت نفت اوج نرفته و بازار از حالت تنش خارج شود این است که تحریم ها به وسیله آمریکا تعلیق و ایالت متحده تحریم کشور عزیزمان ایران را دنبال نکند، افزود: در شرایط فعلی بازار کمبودی ندارد ولی احساس روانی و تنش های سیاسی که آمریکایی ها به بازار القاء می کنند قیمت نفت را زیاد کردن می دهد و ضرر و زیان آن را چین، ژاپن و اروپایی ها می بینند آیا که تولید آن ها کم کردن می یابد در حالی که نیازمند واردات عمده نفت هستند.

    شخص ترامپ مسئول اوضاع زیاد کردن قیمت نفت است / زنگنه

    اوپک و کشور عزیزمان ایران هیچ مسئولیتی در خصوص زیاد کردن قیمت نفت ندارند

    وزیر نفت با تاکید بر اینکه اوپک و کشور عزیزمان ایران هیچ مسئولیتی در خصوص زیاد کردن قیمت نفت ندارند، ادامه داد: کشور عزیزمان ایران می خواهد با قدرت به تولید خود ادامه دهد ولی آمریکا تلاش می کند که اجازه ندهد کشور عزیزمان ایران نفت خود را تولید و در بازار توزیع کند.

    وزیر نفت، گفت: سران قوا در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به این جمع بندی رسیدند که ۲۰ درصد پول فروش نفت در بورس باید به صورت ریالی و ۸۰ درصد به صورت ارزی پردا

    ۲۰ درصد فروش نفت در بورس باید به صورت ریالی و ۸۰ درصد به صورت ارزی پرداخت شود

    وی با اشاره به بعضی شایعات مبنی بر اینکه وزارت نفت مخالف ایجاد بورس نفت بوده و سران سه قوه عنوان دیگری را تصویب کرده اند، بیان کرد: نظر وزارت نفت این بود که نفت به صورت ریالی در بورس عرضه شود ولی سران قوا در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به این جمع بندی رسیدند که ۲۰ درصد پول نفت به صورت ریالی و ۸۰ درصد به صورت ارزی پرداخت شود.

    زنگنه با بیان اینکه فروش کالا و معامله در بورس باید تسویه حساب شود، افزود: ممکن است معامله از طریق بورس انجام نشود و تنها خریداران از طریق آن شناسایی شوند لذا هفته آینده اعلام می شود که چگونه تسویه حساب ارزی فروش نفت انجام شود.

    شخص ترامپ مسئول اوضاع زیاد کردن قیمت نفت است / زنگنه

    ۲۰ درصد ریالی بر مبنای ارز سامانه سنا دریافت می شود

    وی ادامه داد: ۲۰ درصد ریالی فروش نفت در بورس مشکلی نداشته و عنوان شده است که بر مبنای ارز سامانه سنا ۲۰ درصد ریالی دریافت شود ولی راجع به مبلغ ارزی باید تصمیم گیری شود که چگونه این مبلغ دریافت و فعالیت با مشتریان پیش رود.

    وزیر نفت با بیان اینکه قیمت بازار سوم به رسمیت آشنا نمی شود، تاکید کرد: اگر زیر قیمت ریالی فروخته می شد رانت بزرگی ایجاد می شد البته ساز وکار بورس اینگونه است که پیش از تحویل اجناس پول را دریافت کرده و بابک زنجانی ایجاد نمی شود.

    پیش از تحویل محموله باید وظیفه پرداخت تضمین شده است روشن شود

    وی افزود: مسئله بابک زنجانی این بود که نفت را دریافت کرده و هیچ پولی پرداخت نکرده و قصد پرداخت نیز نداشت ولی صندوق بورس پول را دریافت و به حساب وزارت نفت واریز می کند.

    زنگنه با بیان اینکه در شرایط کنونی مسئله فروش نفت در بورس دریافت مبلغ ۸۰ درصد ارزی با توجه به مسئله در ایجاد LC هست، ادامه داد: پیش از تحویل محموله باید وظیفه پرداخت تضمین شده است روشن شود لذا باید تفاهمی صورت گیرد که فروش نفت در بورس و غیر بورس چگونه انجام شود تا پول ارزی به کشور بازگردد.

    وزیر نفت تصریح کرد: زمانی که نفت خریداری می شود ۴۰ روز به خریدار وقت داده می شود که کشتی را جهت حمل آن مهیا کرده و نفت را برداشت کند و در این فاصله باید خریدار پول نفت را تسویه حساب کند.

    واژه های کلیدی: ایران | بازار | دریافت | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار